سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای 482 استرالیا TSS VISA))

 

 

ویزای   TSS یک ویزای موقت است و دارنده این ویزا تا زمانی که در حال کار کردن برای کارفرمایی که اسپانسر وی شده ، باشد میتواند در استرالیا زندگی کند. متقاضیان این ویزا میتوانند برای همسر و فرزندان خود نیز همزمان درخواست ویزا دهند.

 

یکی از روش های مهاجرت به استرالیا ویزای کمبود نیروی ماهر متخصص است که به عنوان ویزای TSS 482 استرالیا شناخته می شود. شما همچنین می توانید آن را به عنوان ویزای ساب کلاس482 استرالیا بشناسید. ویزای TSS 482 استرالیا به کارفرمایان، که در جذب نیروی کار خود در استرالیا با مشکل مواجه هستند این اجازه را می دهد تا با حمایت از نیروی کار خارجی از کشورهای دیگر اقدام به حمایت و جذب آنها کنند. کارفرمایان مورد تایید استرالیایی زمانی که نیروی کار خود را در استرالیا پیدا نکنند اجازه انجام این کار را دارند.

ویزای TSS 482 استرالیا اجازه می دهد تا به طور موقت و تا 4 سال در استرالیا زندگی و کار کنید. در طول این مدت، شما باید به طور تمام وقت برای کارفرمای خود کار کنید. شما فقط می توانید در شغلی که برای شما مشخص شده است کار کنید و نمی توانید برای کارفرمای دیگری کار کنید. شما در دو سال اول تعهد خدمتی دارید و البته کارفرما هم اجازه اخراج شما از کار را ندارد. در صورتی که کارفرمای شما مایل بود می تواند پس از یک سال از ورود شما به استرالیا شما را برای دریافت ویزای دائم حمایت کند.

 

مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا